Feltételek és kikötések

1. Általános rendelkezések és fogalommeghatározások


1.1 A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Vevő és az E&J Business s.r.o., székhelye: M.R. Štefánika 2477, 022 01 Čadca, azonosítószám: 55 871 721 (a továbbiakban: "Üzemeltető" vagy "Eladó") között a www.animaurn.hu elektronikus kereskedelmi rendszeren (a továbbiakban: "Rendszer") keresztül létrejött üzleti kapcsolatokra vonatkoznak.

 

1.2. Az ÁSZF szabályozza a www.animaurn.huszerveren keresztül, távértékesítéssel kötött adásvételi szerződésben az eladó és a vevő között létrejött felek jogait és kötelezettségeit.

 

1.3 Az adásvételi szerződésben részt vevő felek jogaira és kötelezettségeire az adásvételi szerződés jogi szabályozása a Polgári Törvénykönyv 40/1964. sz. törvénykönyvének 588. és azt követő szakaszai szerint, összefüggésben a 612. és azt követő szakaszokkal.

 

1.4. Vevő alatt olyan természetes vagy jogi személyt kell érteni, aki a bolti rendszer által feldolgozott elektronikus megrendelést küldött el, saját felhatalmazás után.

 

1.5 Elektronikus megrendelés alatt a Vevő adatait, az e-shop kínálatából megrendelt áruk listáját és ezen áruk árát tartalmazó, a bolti rendszer által feldolgozott elektronikus űrlapot vagy az eladó címére küldött e-mailt értjük.

 

2. Megrendelés


2.1 Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele az űrlapon előírt összes információ és adat valós és teljes körű kitöltése, beleértve a telefonos elérhetőséget is.

2.2 Minden elektronikus úton beérkezett megrendelés szerződéstervezetnek minősül és kötelező érvényű.

 

2.3 Az adásvételi szerződés, amelynek értelmében az Eladó árut ad el a Vevőnek, a megrendelésnek a rendszerben történő kötelező érvényű visszaigazolásával jön létre. Az Eladó által e-mailben visszaigazolt megrendelés (vagy annak egy része) mindkét fél számára kötelező érvényűnek minősül, kivéve, ha a visszaigazoláskor megállapított feltételek megszegésére kerül sor, amely esetben a Vevő és az Eladó közötti kapcsolat is létrejön.

 

2.4.A lényeges feltételek különösen a megrendelés tartalma (az áru pontos specifikációja és darabszáma), az áru és a szállítás ára, a szállítás módja, az áru kifizetésének módja.

 

3. Megrendelés törlése


3.1 Megrendelés lemondása a Vevő részéről A Vevőnek joga van indoklás nélkül bármikor lemondani a megrendelést, mielőtt azt az Eladó feldolgozná. A megrendelés feldolgozásának kötelező érvényű visszaigazolását követően csak akkor, ha az Eladó nem teljesíti a megállapodás szerinti szállítási feltételeket. A feldolgozott megrendelés törlése esetén a Vevő köteles megtéríteni az Eladónak az ezzel az intézkedéssel okozott kárt. Az Eladó jogosult kártérítést követelni, különösen olyan "megrendelésre" vásárolt áru esetén, amelyet a vevő kérésére kellett megvásárolni, vagy ha az áru rendelkezésre bocsátásával kapcsolatban már bizonyíthatóan költségek merültek fel. Az elállási díj az áru teljes árának legfeljebb 50%-a lehet.

 

3.2 A megrendelésnek az Eladó általi lemondása Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a megrendelést vagy annak egy részét a következő esetekben törölje: * utánvétes megrendelés esetén a megrendelést nem sikerült megerősíteni (téves telefonszám, elérhetetlenség, e-mailre való válaszadás hiánya stb.). * ha a vevő a múltban nem vette át az árut, vagy más módon megsértette a feltételeket. * az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy az áru ára jelentősen megváltozott. Ha ilyen helyzet áll elő, az eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a vevővel, hogy megállapodjanak a további teendőkről. Ha a vevő a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, akkor ezt az összeget 15 naptári napon belül visszautalják a vevő számlájára vagy címére.

 

4. Visszalépés az adásvételi szerződéstő


4.1 A vevő a következő kormányrendelet alapján 45/2014. szabályozása törvénynek megfelelően az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül elállhat az adásvételi szerződéstől. E jog gyakorlása esetén a vevő köteles betartani az ÁSZF 4.2. pontjában meghatározott feltételeket és eljárást.

 

4.2 Hogyan kell eljárni az adásvételi szerződéstől való elállás esetén? Mivel elállás esetén a szerződés eleve megszűnik, a Szállító visszatéríti vagy megtéríti a Vevőnek a vételárat, a Vevő pedig megtéríti a Szállítónak a kölcsönösen elfogadott teljesítést. Ha a Vevő úgy dönt, hogy a 4.1. pontban meghatározott határidőn belül eláll az adásvételi szerződéstől, a Vevőnek az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:

* kapcsolatba lép velünk (lásd az elérhetőségi adatokat), és elküldi nekünk az elállási kérelmet a rendelésszám, a név, a vásárlás dátuma és a számlaszám vagy a visszatérítésre vonatkozó cím megadásával.
* ha a vevő már átvette és elfogadta az árut, akkor a következő feltételek szerint 14 munkanapon belül visszaküldi azt az árut a kapcsolatfelvételi részben megadott címünkre:

o az árunak eredeti, sértetlen csomagolásban kell lennie (sértetlen védőfóliával)                                                                                         o az árut nem használhatták
o az áruknak sértetleneknek kell lenniük                                                                                                                                   
o zboží musí být nepoškozené
az árunak teljesnek kell lennie (beleértve a betegtájékoztatót stb.)
o a vásárlást igazoló bizonylattal - számlával - együtt kell elküldeni

Ha az áru visszaküldésének valamennyi fenti feltétele teljesül, az áru fizikai átvételét követő 14 munkanapon belül banki átutalással elküldjük Önnek az áru ellenértékét az Ön számlájára. Az árut ajánlott postai küldeményként és biztosítva kell elküldeni, mivel nem vállalunk felelősséget a hozzánk történő elvesztésért. Az áru visszaküldésének közvetlen költségei a vevőt terhelik. Utánvétes küldeményeket nem fogadunk el. Ha a fenti feltételek bármelyike nem teljesül, az elállást nem fogadjuk el, és az árut a feladó költségére visszaküldjük.

 

5. Árfeltételek


5.1 A termékek ára nem tartalmazza az ÁFA-t (az Eladó nem ÁFA-fizető).

5.2 A postaköltség és a csomagolás árait a 6. pont tartalmazza.

5.3 A Vevőnek lehetősége van a következő pénznemekben fizetni.

 

6. Postaköltség és csomagolás


 6.1 Az E&J Business s.r.o. nem számít fel csomagolási díjat.

 6.2 A postaköltséget az adott szállítási módra vonatkozó opció tartalmazza.

 

7. Az árukra vonatkozó feltételek és fizetési lehetőségek


7.1 Egyszeri átutalással az e-mail értesítésben megadott számláról a vállalat bankszámlájára.

7.2 Utánvétellel történő fizetéssel az áru postán történő átvételekor vagy futárszolgálat által.

7.3 Abban az esetben, ha a leszállított áru árát nem fizetik ki teljes egészében, az Eladónak joga van felfüggeszteni az áru további szállítását az ár kifizetéséig.

 

8. Szállítási feltételek


8.1 A teljesítés tárgyának (megrendelt áruk) szállítása a termékek elérhetőségétől és az Eladó működési lehetőségeitől függően a lehető leghamarabb történik. Az áruk elérhetőségét minden egyes terméknél feltüntetjük.

8.2 Minden vásárlót e-mailben értesítünk a megrendelés státuszában bekövetkezett változásokról.

8.3 Az árukat a Szlovák Posta szállítja a Vevő által a megrendelésben megadott címre, vagy a Direct Parcel Distribution SK s. r. o. futárszolgálattal.

8.4 A termékek tulajdonjoga a vételár átvételével és kifizetésével száll át a Vevőre.

8.5 A termékek szállítása a Szlovák Köztársaság és a Cseh Köztársaság területén belül történik.

 

9. Jótállási és panaszkezelési szabályzat


9.1 Ez a panaszkezelési eljárás az E&J Business s.r.o.-tól vásárolt és a vásárlástól számított 24 hónapos jótállási időn belül reklamált termékekre vonatkozik.

9.2 Az E&J Business s.r.o.-tól vásárolt minden áruról számlát küldünk a vásárlónak, amely jótállási jegyként szolgál.

9.3 Az áru átvételekor a vevő köteles ellenőrizni a következőket:

* hogy a megrendelt termékről van-e szó (ha nem megrendelt termékről van szó, ne csomagolja ki és ne bontsa fel az árut, különben a csere nem lehetséges).
*hogy a termék sértetlen állapotban van-e, azaz nincs-e rajta nyilvánvaló hiba.
* hogy a termék minden egyes alkatrésze megfelelő állapotban van.

A garancia nem terjed ki az áru olyan hibáira, amelyeket a nem rendeltetésszerű használat, tárolás vagy a vevő által okozott sérülések okoznak. A termék csomagolása és tartalma nem lehet mechanikai sérült (mechanikai sérülés alatt a termék olyan sérülését értjük, amelyet nem okozhatott a terméknek a gyártás céljára történő rendes használata).

A reklamált árut a következő címre kell küldeni:

E&J Business s.r.o.

M. R. Štefánika 2477
022 01 Čadca

 

10. Adatvédelmi szabályzat


10.1 Az E&J Business s.r.o. teljes mértékben a személyes adatok védelméről szóló 18/2018. sz. törvény hatálya alá tartozik. Vállalatunk tiszteletben tartja az Ön magánéletét. Ahhoz azonban, hogy értékes szolgáltatásokat nyújthassunk Önnek, ismernünk kell néhány személyes adatát. Megvédjük ezeket az adatokat a visszaélésektől, és garantáljuk, hogy soha nem adjuk át harmadik félnek az Ön elérhetőségi adatait és az Ön vásárlásaira vonatkozó információkat.

10.2 Az online áruház használatával Ön hozzájárul az Önre és az Ön vásárlásaira vonatkozó adatok gyűjtéséhez és felhasználásához a fentiekben meghatározott feltételek szerint.

10.3 Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy a biztonsági garanciát visszavonja, amennyiben ismeretlen elkövető (hacker) támadást intéz a szerver ellen. Kizárólag ebben az esetben a fenti adatkezelési szabályok nem alkalmazandók.

10.4 Az adatvédelemmel kapcsolatos részletesebb információkért kérjük, olvassa el az adatvédelmi szabályzatot ITT.